יום שני, 26 בינואר 2015

כל אחד ואחת מאיתנו מצא את עצמו יותר מפעם אחת בחיים נסחב עם ציוד מיותר ומכביד שאין לו היכן להניח. המעיל בעונת המעבר, החפצים האישיים בבריכה, התיק הכבד באוניברסיטה וכו'. לשמחתנו הרבה, יותר ויותר מקומות ציבוריים מציבים לוקרים בתחומם, בין אם להשכרה זמנית, כמו בתחנות רכבת או בריכות שחיה, ובין אם לשימוש קבוע כמו בחדרי כושר ובתי ספר. הצוות המקצועי של חברת סייפ לוקר, החברה המובילה ביבוא ושיווק לוקרים באיכות בינלאומית, מספרים על יתרונותיהם של הלוקרים וכיצד נוכל לגרום להם להתרבות.

שימוש "חד פעמי"

לוקרים לאחסון דברי ערך יקרים בשימוש "חד פעמי" אינם מתכלים כמובן, לאחר השימוש, והכוונה היא ללוקרים שכל אדם משתמש בהם פעם אחת, לפי הצורך, והלוקר אינו שייך לאיש באופן קבוע. במקומות בהם ישנה תחלופת אנשים גבוהה כמו בבריכת שחייה ציבורית, אתרי ספא, תחנת משטרה, תחנת רכבת ועוד, מוצבות ארוניות מתכת, בדרך כלל, שניתן לשכור את השימוש בהם תמורת מטבע של 5 או 10 שקלים. המטבע מוכנס לחריץ ייעודי המאפשר להשתמש בלוקר למשך היום. נעילות משוכללות יותר קיימות, כמובן, אך אינן מאפשרות שימוש עצמי בלוקרים אלא  מחייבות הרשמה ונטילת "מפתח" מההנהלה, בצורת צמיד אלקטרוני, שבב RFID  וכו'.
לוקרים דיגיטלים לאפסון חפצים אישיים

 

לוקרים לשימוש קבוע

שימוש קבוע בלוקרים, כמו בחדרי כושר או לוקרים לבתי ספר, שם יש לוקר אישי לכל אחד, אין הפעלה של הלוקר על ידי מטבע, כמובן, והנעילה שונה. הנעילות מגוונות, אך בדרך כלל יעשו על ידי קוד אישי הידוע למשתמש בלבד. נעילת הקוד האישי היא הנעילה היעילה ביותר כשמדובר בשימוש קבוע בלוקר, משום שלשאר הנעילות יש צורך להסתובב עם שבב כזה או אחר, העלול ללכת לאיבוד. כשמדובר במשתמשים צעירים, כמו בבית ספר, אולי זה עדיף, כדי שלא יישכחו את הקוד.

 

נוח לכולם

השימוש בלוקרים נוח לכולם – לבעלי העסק, שמוסרת מהם האחריות לחפצים האישיים של אורחי המקום, ולמשתמשים, הנהנים מפניות גבוהה ללא דאגה לחפצים היקרים. אמנם ניתן למצוא יותר ויותר לוקרים בשימוש במקומות שונים, אך כדי לעודד את השימוש בהם אף יותר, כדאי שכל אחת ואחת מאיתנו ייגש להנהלת המקום הבא בו הוא נתקל בחוסר נוחות בשל עומס חבילות מיותר, ויבקש שיתקינו בו לוקרים, לנוחות כל הצדדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה